SAGRO Time

Nem app til tidsregistrering på landbrug

Ejer og driftsleder har først for alvor overblik over bedriften, når det kan dokumenteres, hvor meget tid den enkelte ansatte på en større landbrugsbedrift bruger på de konkrete arbejdsopgaver.

Sagen er bare, at det overblik er der i dag næsten ingen, der har!

I SAGRO Time foregår al registrering på mobil, tablet eller pc, og det betyder, at alle medarbejdere på bedriften hurtigt og effektivt kan registrere arbejdstimer, kørsel og fravær, og ejeren kan dag for dag følge lønomkostning og tidsforbrug – endda helt ned på konkrete staldafsnit.

Arbejdsgiveren har nem adgang til at kontrollere og godkende indberetningerne, som derefter automatisk føres over i lønsystemet. Tidsregistreringen foregår pr. medarbejder, og evt. pr. driftsgren.

Opsætningen sikrer, at overenskomster og lokalaftaler er overholdt, og er samtidig arbejdsgiverens dokumentation, hvis der opstår diskussion med ansatte eller fagforening.

Tid er guld

Resultatet bliver fejlfri timeregistrering, og over tid opsamler arbejdsgiveren en guldgrube af data, som han kan bruge i den daglige beslutningsproces. Det er enkelt at beregne, om en given aktivitet er rentabel i forhold til ressourceforbruget, når man har valide data.

 

 

Vi undgår, at medarbejdere, mener ét om antal timer, de har arbejdet, og arbejdsgiver mener noget andet

Birgit Gade, Bøvlingbjerg



Birgit Gade, Bøvlingbjerg er en af de første, der har haft SAGRO Time i funktion på bedriften med 6 ansatte.

Hun er begejstret over, hvor nemt app’en fungerer, hvilket også har været medvirkende til, at de ansatte hurtigt har taget den til sig.

- Og så er det genialt, at de rumænske medarbejdere kan bruge en rumænsk brugerflade, siger Birgit Gade.

De ansatte gør meget ud af at være punktlige med, at udfylde, også hvis arbejdstiden har været atypisk.  Det sikrer dem, at får løn for det antal timer, de arbejder.

- Samtidig betyder den løbende registrering, at vi undgår, at medarbejdere, mener ét om antal timer, de har arbejdet, og arbejdsgiver mener noget andet.

App’en giver Birgit Gade et godt overblik over, hvad har der været af lønomkostninger til nu, og hvordan andelen af tillæg er, så arbejdsgiveren løbende er opdateret på bedriftens økonomi.

Nye krav og ønsker

For Birgit Gade var det i starten vigtigt, at app’en var så enkel som muligt, fordi det skulle være nemt at tage den i brug.

- Men vi kunne godt mærke, at der jo hurtigt opstod ønsker, og så var det godt, at det var muligt at rette app’en til. Det er også vigtigt fremover, at vi skal kunne tilpasse den til vores behov.

 

Asger Månsson og Lars Just Elnegaard står bag app'en SAGRO Time.

 Læs mere om en af ophavsmændene bag SAGRO Time, Asger Månsson her

Hvad koster det?

 

Prisen for at blive oprettet i SAGRO Time, er 79 kr. pr. medarbejder pr. måned. Dertil kommer et éngangsbeløb for oprettelse af bedriften. Beløbet afhænger af antallet af ansatte. 

SAGRO Time giver os lettere registrering af medarbejdernes timeforbrug

Jørgen Egegaard Nielsen, landmand     

 

Kontakt os

Asger Månsson Driftsøkonom 76 60 21 80 25 44 09 19
Asger Månsson

Aktuelle arrangementer

BILLUND - Summax for nybegyndere
BILLUND - Summax for nybegyndere 26-09-2018 kl. 9:30

Gratis informationsmøde. Hør om de nye papirløse løsninger …

HOLSTEBRO - Summax for nybegyndere
HOLSTEBRO - Summax for nybegyndere 26-09-2018 kl. 19:00

Gratis informationsmøde. Hør om de nye papirløse løsninger …

SKJERN - Staldfodring med frisk græs
SKJERN - Staldfodring med frisk græs 10-10-2018 kl. 13:00

For nogle økologer kan der være perspektiver i staldfodring …

Cookie- og privatlivspolitik på www.sagro.dk

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse, vurdere brugen af de enkelte elementer på sagro.dk og til at støtte markedsføringen af vores services. Ved at klikke videre på sagro.dk accepterer du vores brug af cookies. Læs mere

Jeg accepterer

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Hold dig opdateret med SAGROs nyhedsbrev.
Du får information om præcis de emner, der interesserer dig.

Hvad siger du ja til?
Jeg ønsker ikke at se denne popup længere